zaterdag 7 januari 2012

de start...

Helmond, 7 januari 2012

2012 wordt het jaar dat ik ga starten met een Blog. Ik loop al lang met dit idee, zal ik het wel of niet doen, wie zit er op te wachten ?, wat bereik ik ermee e.d. Continu verbaas ik me echter over bepaalde zaken in de maatschappij, waar ik af en toe met andere over praat, meestal wordt ik dan gesteund. Ik ben ook benieuwd hoe andere mensen over bepaalde zaken denken, daarom ben ik ook benieuwd naar reacties van lezers, die het dan wel of niet met me eens zijn, dat maakt me niet uit.

Vaak denk ik; ben ik nou gek, waarom zit de wereld zo complex in elkaar, wat is het nut van iets, en kijk ik op een andere manier naar bepaalde zaken dan journalisten, en de zogenaamde professionals.

Heb je onderwerpen waar je mijn mening over wil weten, dan hoor ik het graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten